Bilet İptal / İade ile ilgili sıkça sorulan sorular

İptal ve iade politikaları, hangi durumlarda biletlerin iptal edilebileceği, iade sürecinin nasıl işlediği, geri ödeme koşulları gibi konular hakkında sıkça sorulan soruları ve bu soruların yanıtlarını bu başlık altında bulabilirsiniz. Farklı bir sorunuz varsa bize iletişim sayfamızdaki bilgiler ile ulaşabilirsiniz.

Satın alma sırasında tarafınıza iletmiş olduğumuz PNR No alanına işlem yapmak istediğiniz PNR No ve Soyadınızı yazarak, ilgili biletinizi görüntüleyin.

Tarafınıza biletin iptal edilebilme seçenekleri sunulacaktır. İptal et butonu ile tarafınıza iade miktarı gösterilecektir.
İptal ettiğiniz ücretin iadesi tarafımızca aynı gün bankaya iletilecek olup, banka tarafından yapılacaktır.

Para iadesi gereken işlemler kredi kartınızın bulunduğu bankaya göre 3 (üç) iş günü ile 7 (yedi) iş günü arasında değişiklik gösterebilir.

Banka kartları (debit) ile yapılan işlemlerin iade süresi, ilgili bankaların iade prosedürlerine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Şirket faturası olarak düzenlenmiş biletlerin parasal iadeleri, fatura iade işlemleri tamamlandıktan sonra gerçekleştirilmektedir. İade faturanızı mail adreslerimiz üzerinden muhasebe birimimize iletebilirsiniz.
Biletinizle ilgili iptal - iade işlemleri, hava yolunun belirlediği kurallar doğrultusunda yapılmaktadır. İptal-iade işlemlerinizin gerçekleştirilmesi için +90 (850) 522 46 69 numaralı destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Online iptaller dışında, çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilen iade işlemlerinde; hava yolu kuralları doğrultusunda varsa iptal-iade cezası ile birlikte işlem bedeli kesintisi uygulanmaktadır.

Size özel tavsiyeler verebilmek için çalışıyoruz.

Size en uygun seyahat deneyimini sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Zorunlu olmayan çerezleri kabul etmeniz durumunda, beklentilerinize uygun hizmet sunabilmek için deneyimlerinize ilişkin kişisel verilerinizi işliyor ve hem yurt içindeki hem de yurt dışındaki sunuculara aktarıyoruz. Reddet seçeneğine tıklamanız halinde ise seyahatinizi planlama aşamasında size özel bir deneyim sunamayacağımızı üzülerek belirtmek isteriz.